M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Artman rozpoczyna współpracę także z Brainshop U-boot

Serwis Dzienny | 21 grudnia 2004, 00:00

Artman SA, właściciel marki odzieżowej House, rozpoczął współpracę z agencją Brainshop U-boot. Niedawno informowaliśmy o rozstrzygnięciu przez Artmana przetargu kreatywnego...

Artman SA, właściciel marki odzieżowej House, rozpoczął współpracę z agencją Brainshop U-boot. Niedawno informowaliśmy o rozstrzygnięciu przez Artmana przetargu kreatywnego - zwyciężyła w nim agencja Cytryna. Na short-liście były także: Paralotna, Tuba Urząd ds. Nagłaśniania i Brainshop U-boot. I właśnie z tą ostatnią agencją firma zdecydowała się teraz rozpocząć dodatkową współpracę - Brainshop U-boot będzie odpowiedzialna za całościową strategię komunikacyjną dla marki House. Jak mówi Anna Grzesiak, specjalista ds. PR w Artmanie, obie agencje będą ze sobą współpracować, koncentrując się jednak na swoich obszarach zadań. Współpraca z Brainshop U-boot ma mieć charakter długoterminowy, natomiast według wcześniejszych zapowiedzi współpraca z Cytryną dotyczy na razie przygotowania wiosennej kampanii reklamowej marki House. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,