Kraj

Artman rozpoczyna współpracę także z Brainshop U-boot

Artman SA, właściciel marki odzieżowej House, rozpoczął współpracę z agencją Brainshop U-boot. Niedawno informowaliśmy o rozstrzygnięciu przez Artmana przetargu kreatywnego...

Artman SA, właściciel marki odzieżowej House, rozpoczął współpracę z agencją Brainshop U-boot. Niedawno informowaliśmy o rozstrzygnięciu przez Artmana przetargu kreatywnego – zwyciężyła w nim agencja Cytryna. Na short-liście były także: Paralotna, Tuba Urząd ds. Nagłaśniania i Brainshop U-boot. I właśnie z tą ostatnią agencją firma zdecydowała się teraz rozpocząć dodatkową współpracę – Brainshop U-boot będzie odpowiedzialna za całościową strategię komunikacyjną dla marki House. Jak mówi Anna Grzesiak, specjalista ds. PR w Artmanie, obie agencje będą ze sobą współpracować, koncentrując się jednak na swoich obszarach zadań. Współpraca z Brainshop U-boot ma mieć charakter długoterminowy, natomiast według wcześniejszych zapowiedzi współpraca z Cytryną dotyczy na razie przygotowania wiosennej kampanii reklamowej marki House. (MG)