M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PGE Polska Grupa Energetyczna prowadzi przetarg

Katarzyna Kacprzak | 27 stycznia 2017, 06:00

Do konkursu zostanie zaproszonych siedem agencji.

PGE prowadzi przetarg dotyczący przygotowywania koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki. W ramach działań dwie wybrane agencje odpowiedzialne będą za kreację i realizację kampanii wizerunkowych oraz kampanii sprzedażowych, w tym: przygotowanie spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do internetu oraz innych materiałów reklamowych.

Planowane działania obejmować będą zarówno reklamę ATL (telewizja, radio, outdoor), jak i działania BTL – skierowane bezpośrednio do klienta (ulotki, plakaty, foldery, mailing). Zadaniem agencji będzie stała i bieżąca obsługa, również w okresie pozakampanijnym.

PGE zaprosi do przetargu siedem agencji. Oferty zostaną wybrane z uwzględnieniem kryteriów: pomysł kreatywny (waga 30) oraz cena (waga 70). Dodatkowe punkty zostaną przyznane za uzyskanie wskazanych nagród: Effie, Golden Drum, Cannes Lions, KTR, Kreatura "Media & Marketing Polska". Umowy zostaną podpisane na okres 24 miesięcy.

Dla PGE pracują obecnie m.in. agencje Scholz & Friends oraz VML. 

Czytaj więcej na temat: , ,