Zagranica

Tullo Marshall Warren przygotowała świąteczną kampanię marek Diageo

Agencja reklamowa Tullo Marshall Warren przygotowała świąteczną kampanię marek należących do koncernu Diageo. Głównym narzędziem marketingowym jest direct mailing. Działania...

Agencja reklamowa Tullo Marshall Warren przygotowała świąteczną kampanię marek należących do koncernu Diageo. Głównym narzędziem marketingowym jest direct mailing. Działania związane są z brandami Johnnie Walker Scotch i ginem Tanqueray. To element programu budowaniu relacji z konsumentami. Hasła kampanii wykorzystują na różne sposoby słowo “duch”. Pojawiają się m.in. hasła: “Duch przyjaźni” i “Duch przygody”. 13 tys. klientów dostanie personalizowane kartki świąteczne. Wyselekcjonowano je z bazy danych producenta alkoholi. Dla Diageo czas Bożego Narodzenia i karnawału to ważny okres w działaniach komunikacyjnych. (“BrandRepublic”)