Zagranica

Max Factor ogłasza globalny przetarg kreatywny

Po przejęciu marki przez Coty firma poszukuje nowego podmiotu reklamowego.

Marka kosmetyków kolorowych Max Factor po przejęciu jej przez Coty od P&G ogłosiła przetarg na obsługę reklamową. Nad przebiegiem przetargu czuwa The Observatory International. Za obsługę Max Factor przez 20 lat odpowiadało Leo Burnett London. Agencja ponownie staje w szranki w przetargu.
Leo Burnett w 2006 r. stworzyło specjalny team, który miał obsługiwać linię marek premium, w tym Max Factor, Wellę i Clairol.
W październiku minionego roku Coty zakończyło akwizycję 41 marek kosmetycznych od P&G. Proces ten podniósł roczne przychody Coty do 9 mld dol., co uczyniło Coty trzecią co do wielkości firmą kosmetyczną na świecie, po L’Oreal i Estee Lauder. 

Za globalną obsługę mediową Coty odpowiada Zenith.

(Campaign)