Towarzystwo ubezpieczeniowe Generali reklamuje ubezpieczenia podróżne zapewniające pokrycie kosztów leczenia i ochronę przed skutkami nieszczęśliwych wypadków zarówno podczas podróży krajowych, jak i zagranicznych.
Koszty leczenia za granicą obejmują m.in. udzielenie doraźnej pomocy lekarskiej lub ambulatoryjnej po zdarzeniu, pobyt w szpitalu, badania i operacje, zakup niezbędnych lekarstw czy transport medyczny do szpitala.
– Wykupując ubezpieczenie turystyczne, klient może również ubezpieczyć się w zakresie odpowiedzialności cywilnej, bagażu podróżnego, kosztów odwołania uczestnictwa w imprezie turystycznej lub odwołania biletów, noclegów – wyjaśnia Piotr Łoza, dyrektor departamentu ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych w Generali.
W ostatnim czasie ubezpieczenie turystyczne w Generali zostało wzbogacone o nowe świadczenia, takie jak: odzyskiwanie danych z aparatów fotograficznych podczas podróży zagranicznych, ochronę zdarzeń powstałych w wyniku uprawiania sportów wysokiego ryzyka czy odpowiedzialność za sprzęt elektroniczny do pełnej sumy ubezpieczenia bagażu.
Generali promuje swój turystyczny produkt w stacjach radiowych Grupy Radia Zet i Grupy Radia RMF FM oraz w internecie. Planowaniem i zakupem mediów dla ubezpieczyciela zajmuje się dom mediowy Carat. Kampania potrwa do końca lutego.
– W kampanii internetowej wykorzystujemy nowoczesne technologie, także mobilne, a zakup ubezpieczenia możliwy jest nawet tuż przed wylotem, na lotnisku w Polsce lub podczas podróży samochodem – dodaje Marta Bartosiewicz, dyrektor departamentu marketingu i sprzedaży bezpośredniej w Generali.