M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KitKat rozda personalizowane pakiety ze zdjęciami konsumentów

( red. ) | 30 stycznia 2017, 06:00

Marka idzie w ślady Coca-Coli i Nutelli.

Marka batonów KitKat wprowadza na rynek spersonalizowane pakiety batonów ze zdjęciami konsumentów. Podobne działania komunikacyjne podjęły wcześniej takie marki jak Nutella i Marmite. Zbliżone działania personalizowane podejmowała również Coca-Cola w celu rozpropagowania kampanii "Taste the Feeling". Do sklepów w Wielkiej Brytanii trafią promocyjne paczki KitKatów, w których będą znajdować się unikalne kody. Po wpisaniu ich na stronie internetowej konsument dowie się, czy wygrał spersonalizowany pakiet. Jeśli tak, wysyła drogą mejlową swoje zdjęcia cyfrowe i odbiera pakiet w domu. KitKat chce rozdać 55 tys. pakietów ze zdjęciami nadesłanymi przez konsumentów.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , ,