Zagranica

Milka z kampanią autorstwa Buzzmana

Marka pokazuje, że jej pierwsze odczucie smakowe pozytywnie zaskakuje.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgVTHkytcuNY%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania dla Milki z portfolio Mondeleza. Autorem kampanii jest agencja Buzzmann. Spot podkreśla, że nie wszystkie pierwsze odczucia smakowe są przyjemne. Zachęca do spróbowania czekolady marki Milka, której pierwsze delikatne odczucie ma być miłym zaskoczeniem.
W kampanii “First Tastes” bohaterowie próbują ośmiornicy, ostryg, cytryny i papryczki chilli. W kontrze występuje kilkuletnia dziewczynka, która jest zaskoczona smakiem czekolady. Kampania cyfrowa jest prowadzona przez Milkę na terenie całej Europy.

(Campaign)