M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mitsubishi rusza z kampanią modelu ASX

Maciej Burlikowski | 30 stycznia 2017, 06:00

Projekt realizują agencje: Starcom, Imagine, Schulz, Bluerank i Kalicińscy.com.

Polski oddział japońskiego koncernu motoryzacyjnego Mitsubishi Motors realizuje ogólnopolską kampanię reklamową odświeżonego modelu ASX z tegorocznej oferty. Kampania pod hasłem: "Wybierz swoją rzeczywistość" została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część miała na celu zaproszenie klientów na dni otwarte w salonach Mitsubishi, gdzie debiut miał odświeżony model. Firma na tę okazję przygotowała 15-sekundowy spot emitowany w telewizji i radiu. Drugi etap ma na celu budowanie świadomości nowego modelu oraz poinformowanie o niskiej racie miesięcznej, co zachęci klientów do wizyty w salonie i odbycia jazdy próbnej. Kampania zasadnicza wykorzystuje 30-sek. spoty emitowane w TV i radiostacjach. Kampania prowadzona jest także w prasie i internecie (m.in. serwisy VoD) wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media.

Na zlecenie polskiego oddziału Mitsubishi Motors przygotowały i realizują ją agencje: Starcom, Imagine, Schulz, Bluerank i Kalicińscy.com.

Przekaz skierowany jest zarówno do nowych, jak i obecnych użytkowników samochodów, w tym także przedsiębiorców, którzy mogą liczyć na promocyjne finansowanie modelu ASX 2017 w programie Business Contract. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,