M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Toyota po 20 latach rozstaje się z Saatchi & Saatchi w Polsce

Tomasz Wygnański | 30 stycznia 2017, 06:00

To efekt paneuropejskiego wyboru agencji The & Partnership.

Toyota rozstaje się z Saatchi & Saatchi w Polsce. Według naszych nieoficjalnych informacji z końcem marca Toyota kończy 20-letnią współpracę z Saatchi & Saatchi Poland, agencją, która pełniła także rolę regionalnego hubu. 

To wyniki paneuropejskiej decyzji Toyoty o wyborze niezależnej agencji The & Partnership do obsługi kreacji i mediów. Według naszych informacji obsługą mediową Toyoty w Polsce ma zająć się nowa struktura pod skrzydłami GroupM, do tej pory był to klient PHD Media Direction. Taki rozwój wydarzeń związany jest z tym, że w The & Partnership mniejszościowym udziałowcem jest holding WPP. 

Nie udało nam się jednak ustalić, jaki będzie los obsługi kreatywnej Toyoty utraconej przez Saatchi. Na rynku spekuluje się, że kreacja także trafi do wspomnianej już nowej struktury mediowej lub że w polskim biurze Toyoty powstanie wewnętrzny team kreatywny.

Przedstawiciele Toyoty nie komentują naszych informacji. 

(współpraca MF)

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,