Kraj

Lidl chce zachęcać dzieci do jedzenia warzyw i owoców

Sieć dyskontów startuje z promocją przypominającą działanie "Gangu Świeżaków".

Lidl chce zachęcać dzieci do jedzenia warzyw i owoców
Lidl rozpoczyna akcję, której celem jest przekonywanie najmłodszych do konsumpcji owoców i warzyw. W ofercie pojawią się od 6 lutego figurki Stikeez. Co więcej, jeżeli wśród zakupionych produktów znajdą się warzywa i owoce, będzie można otrzymać dodatkową figurkę.
To dostępna do zdobycia tylko w Lidlu kolekcja 24 małych, gumowych figurek warzyw i owoców, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni.
Jeśli wśród zakupów znajdzie się przynajmniej jedno dowolne świeże warzywo lub owoc zakupione na Ryneczku Lidla – wówczas zakupy premiowane są dodatkową figurką Stikeez. Ponadto w sklepach Lidl do kupienia będą specjalnie planszowe gry do zabawy ze Stikeezami (8,99 zł/1 szt.) oraz woreczki do ich przechowywania (3,99 zł/1 szt.), które pozwolą najmłodszym zaprzyjaźnić się z warzywami i owocami na dłużej.
Promocja rozpocznie się 6 lutego i potrwa
 do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do dnia 5 marca. Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia piersią.

Tagi