M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Konkurs w Radiu 94 elementem kampanii reklamowej marki Alka-Seltzer

Serwis Dzienny | 21 grudnia 2004, 00:00

Firma Bayer HealthCare realizuje kolejny etap multimedialnej kampanii reklamowej wspierającej markę Alka-Seltzer. Celem akcji jest przybliżenie produktu grupie docelowej oraz...

Firma Bayer HealthCare realizuje kolejny etap multimedialnej kampanii reklamowej wspierającej markę Alka-Seltzer. Celem akcji jest przybliżenie produktu grupie docelowej oraz zbudowanie jego wizerunku jako marki młodej, dynamicznej i kojarzącej się z dobrą zabawą. W grudniu rozpoczął się konkurs na antenie Radia 94. Zadaniem uczestników jest przesłanie jak najzabawniejszego zdjęcia z imprezy. Nagrodą dla autora najciekawszej fotografii będzie cyfrowy aparat fotograficzny. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa NoS/BBDO. Za dobór i zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa. Dotychczas kampania toczyła się w tematycznych stacjach telewizyjnych o młodym profilu widowni, w radiu oraz w wybranych tytułach prasowych. W listopadzie br. reklamy Alka-Seltzeru umieszone były w toaletach wybranych klubów, pubów i kin. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , ,