M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Loteria Liona wsparta kampanią

Katarzyna Woźniak | 2 lutego 2017, 06:00

Startują działania wspierające promocję loterii - w telewizji i w digitalu.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 5 grudnia, wystartowała loteria marki Lion z portfolio Nestle z nagrodami. Loteria rozpoczęła się 5 grudnia i potrwa do 30 kwietnia 2017 r. lub do wyczerpania zapasów z puli produktów promocyjnych. Do wygrania jest milion batonów marki Lion o gramaturze 42 g.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży, a także kampanią reklamową w telewizji, która właśnie wystartowała. Za kreację spotu odpowiada agencja J. Walter Thompson Group Poland, natomiast za realizację agencja Artcore. Kampania obejmuje stacje TV: Polsat, TVN, Polsat kanały tematyczne, TVN kanały tematyczne, ZPR. Kampania ma odsłony również w digitalu – w Facebooku i YouTube. Media na potrzeby działań kupuje MEC. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,