M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marki Harnaś i Tatra ruszają z promocjami

Katarzyna Woźniak | 2 lutego 2017, 06:00

Obie akcje oparte są na podobnej mechanice - można w niej wygrać piwo lub 100 zł.


Wraz z początkiem lutego wystartowała nowa promocja marki Harnaś z portfolio Carlsberg Polska. W loterii "Multimilioner" marka wprowadza do loterii typu instant-win nagrodę pieniężną – oprócz butelki piwa konsument może wygrać 100 zł. Za organizację loterii odpowiada agencja Smolar. Promocji towarzyszyć będzie kampania telewizyjna. Na potrzeby edycji 2017 r. powstał nowy spot, niezmiennie w konwencji filmu animowanego, którego akcja ma miejsce we wnętrzu górskiego browaru. Spot emitowany będzie we wszystkich dużych stacjach (TVN, Polsat, TVP, TVP2) oraz stacjach tematycznych.
Za kreację spotu odpowiada agencja Red8, za produkcję – Propeller Film. Autorem animacji jest studio Alien FX, natomiast zakup mediów powierzony został PHD Media Direction. W punktach sprzedaży promocję będą komunikowały materiały POS.


Grupa Żywiec także startuje z akcją “Tatra co sekundę, sto złotych co godzinę!”. W tym roku konsumenci będą mogli wygrać 18 milionów piw Tatra Jasne Pełne, a także nagrody pieniężne o wartości 100 zł każda. Akcja potrwa do 31 sierpnia 2017 r.

Promocję wspiera silna kampania telewizyjna, działania w internecie oraz poświęcone loterii materiały POS. Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Za komunikację telewizyjną agencja Heart & Brain, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy MediaVest. Projekty opakowań przygotowała agencja MH-art, POSM agencja – Global. Działania PR realizuje agencja Roots PR, a działania digitalowe – agencja GoldenSubmarine.

Harnaś i Tarta należą do tego samego segmentu lower mainstram. Także lider tego segmentu - Kompania Piwowarska - zapowiada powtórkę swojej zeszłorocznej akcji instant-win "Dwa Szybkie Żubry".



Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,