M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola kontynuuje strategię One Brand

Katarzyna Woźniak | 3 lutego 2017, 06:00

Wystartowała kampania finalnego etapu strategii promującej wybór między wariantami Coli.

Coca-Cola kontynuuje wdrażanie strategii One Brand, która zakłada pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, aby promować wybór wariantu zgodnie z preferencjami konsumentów. Obecna odsłona kampanii realizowana jest pod hasłem "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant".
Kampania skoncentrowana jest na komunikacji tej zmiany oraz edukacji dotyczącej wyboru między Coca-Cola Regular a Coca-Cola Zero Cukru. Wśród zaplanowanych przez markę zintegrowanych formatów reklamowych znalazły się: spot reklamowy emitowany w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie, kampania outdoorowa oraz kampania z wykorzystaniem bankomatów. W obszarze komunikacji digital zaplanowano współpracę z grupą blogerów i youtuberów oraz wsparcie reklamowe w największych portalach internetowych. Odsłona kampanii "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant" widoczna będzie również w kanałach społecznościowych, poprzez dedykowane działania PR oraz w punktach sprzedaży.
Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów - McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social mediach - Liquid Thread. Za obsługę PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,