Kraj

General Bottlers promuje limitowaną serię Pepsi Spice

Great Open House realizuje świąteczną animację sprzedaży połączoną z mechanizmem buy & get produktów Pepsi-Cola General Bottlers. Obejmuje ona promocję...

Great Open House realizuje świąteczną animację sprzedaży połączoną z mechanizmem buy & get produktów Pepsi-Cola General Bottlers. Obejmuje ona promocję czteropaków, dwupaków i limitowaną serię Pepsi Spice (kompozycja smaków imbiru i cynamonu, nie będzie dostępna w regularnej sprzedaży, a kupić ją można tylko w okresie świątecznym do wyczerpania zapasów). Teamy promocyjne złożone z hostess “śnieżynek” promują zestawy świąteczne w wybranych hiper- i supermarketach na terenie całego kraju. Do czteropaków dołączona jest pluszowa maskotka (piesek albo renifer), z kolei w dwupakach klienci znajdą ozdobne opakowanie na prezent. Akcja potrwa do 24 grudnia br. Głównym celem akcji Pepsi Spice jest wygenerowanie wysokiej sprzedaży promowanych produktów. Pozostałe cele to zwiększenie świadomości marki oraz kreowanie pozytywnego wizerunku promowanych marek. Great Open House realizowała w 2004 r. kilka akcji BTL-owych dla Pepsi. (AMS)