M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Walkers w kampanii namawiają do dzielenia się z przyjaciółmi

( red. ) | 6 lutego 2017, 06:00

Sponsor Ligi Mistrzów stawia na korzyści płynące ze sponsoringu akcji.

Przed weekendem wystartowała 8-tygodniowa kampania marki Walkers (PepsiCo), która jest sponsorem Ligi Mistrzów UEFA.
Za kreację odpowiada Abbott Mead Vickers BBDO. Kampania wprowadza nową platformę komunikacyjną #WalkersUnited. Jednym z komunikatów jest zachęta do dzielenia się zawartością opakowania i ponowne sięgnięcie po chipsy dzięki systemowi zamykania i otwierania.
PepsiCo podpisało kontrakt na sponsoring Ligi Mistrzów w 2015 r. - kontrakt będzie ważny przez 3 lata. Nowa kampania ma maksymalizować korzyści płynące ze sponsoringu dużego i popularnego sportowego przedsięwzięcia. Komunikacji towarzyszy wiele dodatkowych aktywności i konkursów realizowanych w mediach społecznościowych.

(Campaign)