M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fabryka Pomysłów wprowadza sieć nośników indoorowych w szkołach

Serwis Dzienny | 22 grudnia 2004, 00:00

Fabryka Pomysłów rozpoczęła sprzedaż sieci nośników typu screenboard. Nowa oferta firmy dotyczy konstrukcji reklamowych umożliwiających dotarcie do studentów szkół wyższych...

Fabryka Pomysłów rozpoczęła sprzedaż sieci nośników typu screenboard. Nowa oferta firmy dotyczy konstrukcji reklamowych umożliwiających dotarcie do studentów szkół wyższych oraz szkół językowych. Screenboardy są nośnikami formatu 21 x 10 cm montowanymi na monitorach komputerów znajdujących się na terenie szkół w największych miastach Polski. Obecnie sieć nośników składa się z 3 tys. tablic. Sprzedawana jest w pakietach w systemie miesięcznym lub dwutygodniowym. W ofercie Fabryki Pomysłów znajdują się wyłącznie stanowiska komputerowe mające dostęp do internetu. Zdaniem przedstawicieli firmy średni czas kontaktu z nośnikiem wynosi 90 minut. Firma Fabryka Pomysłów specjalizuje się w działaniach guerilla marketing i ambient media. Zajmuje się doradztwem w zakresie komunikacji rynkowej i działaniach komunikacyjnych skierowanych do młodzieży i szeroko pojętego biznesu. (PM)

Czytaj więcej na temat: