Kraj

Piotr Haładus szefem marketingu Promedica24

Nowy CMO wchodzi także do zarządu spółki.

Piotr Haładus szefem marketingu Promedica24
Piotr Haładus, były dyrektor marketingu biura turystycznego TUI Poland, a ostatnio w Groupon Polska, został nowym szefem marketingu (CMO) i członkiem zarządu firmy Promedica24. Głównym zadaniem Haładusa w Promedica24 będzie rozwój i wzmocnienie obszarów marketingu i wsparcie sprzedaży, a także wdrożenie spójnej strategii marketingowej dla Wielkiej Brytanii oraz Niemiec. Promedica24 to firma, która zajmuje się rekrutacją opiekunów dla osób starszych w Polsce i za granicą (m.in. właśnie w Niemczech i Wielkiej Brytanii). Działalność prowadzi poprzez sieć 53 biur rekrutacyjnych w Europie, z czego 41 w Polsce. Opiekunów rekrutuje m.in. w Polsce, Bułgarii i Rumunii.

Piotr Haładus przez ostatnie lata pracował w Groupon Polska, gdzie rozwijał największą linię biznesową firmy – usługi lokalne. W Groupon Polska zajmował się również ofertami turystycznymi, a także – w strukturach firmy we Francji i w regionie EMEA – sprzedażą i pozyskiwaniem ofert związanych z podróżą i ich wymianą pomiędzy poszczególnymi krajami, w których działa firma. Wcześniej pracował w TUI Poland, gdzie pełnił m.in. funkcje dyrektora marketingu i e-commerce oraz dyrektora marketingu i sprzedaży. W latach 2003-2008 związany był z American Institute For Foreign Study, w którym odpowiadał za sprzedaż i marketing programów wymiany kulturowej między Europą i Stanami Zjednoczonymi w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Ma 37 lat, jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Opolskim.