M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jacobs pozwala "płacić marzeniami"

( red. ) | 7 lutego 2017, 06:00

Wystartowała kampania autorstwa Saatchi & Saatchi, przy której pracowały również polskie podmioty.

Ruszyła czesko-słowacka kampania stworzona przez Saatchi & Saatchi IS na zlecenie firmy JDE. Kampania realizowana jest pod hasłem "Pay with a dream".
W ramach kampanii JDE zorganizowało konkurs dla smakoszy kawy, którego zwycięzcy zostają nagrodzeni realizacją swojego najskrytszego marzenia. Pierwsza czeska laureatka pochodzi z Brna, a pracuje w Pradze. To właśnie tam studio produkcyjne Tank przygotowywało pierwszą wideoodsłonę kampanii, która ukazuje spełnienie malarskiego snu. Z ramienia Saatchi & Saatchi Poland dla marki pracuje Damian Szojda. W skład zespołu kreatywnego wchodzą Patrycja Lokjanow, Tomasz Bujok i Michał Sęk. Za reżyserię spotu odpowiada Sambor Wilk.