Na Wyspach Fallon London zaprezentowała 90-sek. spot dla marki Skoda. W roli głównej wystąpił sir Bradley Wiggins, brytyjski kolarz szosowy i torowy, rekordzista świata i olimpijczyk. Jego obecność w komunikacji Skody ma wyznaczyć nowe trendy komunikacyjne marki w ciągu kolejnych 3 lat w ramach kontraktu, który został podpisany z Volkswagenem.
90-sek. spot prezentuje marzenia małego Wigginsa i jego determinację. Główny bohater w spocie podkreśla, jak istotne w karierze sportowca jest bycie sobą i podążanie za marzeniami. Reklama ma za zadanie pozycjonować Skodę jako samochód klasy premium. Za reżyserię obrazu odpowiada Martin Krejci, a za postprodukcję odpowiada Stink Films.
90-sek. spot prezentuje marzenia małego Wigginsa i jego determinację. Główny bohater w spocie podkreśla, jak istotne w karierze sportowca jest bycie sobą i podążanie za marzeniami. Reklama ma za zadanie pozycjonować Skodę jako samochód klasy premium. Za reżyserię obrazu odpowiada Martin Krejci, a za postprodukcję odpowiada Stink Films.
(Campaign)