Zagranica

Fallon London dla Skody

Na Wyspach wystartowała kampania z Bradleyem Wigginsem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlSAcuCpsswM%22%7D
Na Wyspach Fallon London zaprezentowała 90-sek. spot dla marki Skoda. W roli głównej wystąpił sir Bradley Wiggins, brytyjski kolarz szosowy i torowy, rekordzista świata i olimpijczyk. Jego obecność w komunikacji Skody ma wyznaczyć nowe trendy komunikacyjne marki w ciągu kolejnych 3 lat w ramach kontraktu, który został podpisany z Volkswagenem.
90-sek. spot prezentuje marzenia małego Wigginsa i jego determinację. Główny bohater w spocie podkreśla, jak istotne w karierze sportowca jest bycie sobą i podążanie za marzeniami. Reklama ma za zadanie pozycjonować Skodę jako samochód klasy premium. Za reżyserię obrazu odpowiada Martin Krejci, a za postprodukcję odpowiada Stink Films.

(Campaign)