M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

M&C Saatchi z kampanią przeciwko ekstremizmowi

( red. ) | 7 lutego 2017, 06:00

Agencja realizuje kampanię dla Home Office za 60 mln funtów.

M&C Saatchi wystartuje z działaniami dla Home Office (Ministerstwo Spraw Wewnętrznych), których przekaz skupia się na walce z ekstremizmem. Kampania, której celem jest walka ze skrajnymi przekazem prawicowym, ma być warta 60 mln funtów.
Jak poinformował "The Times", dla władz w Wielkiej Brytanii najbardziej niepokojące są skrajne prawicowe głosy obecne w social mediach, a które nawołują do nienawiści i podnoszą temperaturę społecznych emocji.
M&C Saatchi wygrało przetarg Brytyjskiego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych na produkcję dziesięciu kampanii w roku, które będą osłabiać oddziaływanie tendencji ekstremistycznych. Agencja przygotowała również reklamy dla Partii Konserwatywnej podczas ostatnich wyborów powszechnych w 2015 r.

(Campaign)