Kraj

Firma GM2L wprowadziła nowe narzędzie do promocji marek

Finalizowane są pierwsze umowy z marketerami.

Spółka GM2L wprowadziła nowe narzędzie do promocji marek. Firma jest pomysłodawcą narzędzia o nazwie Pixel Box. To tzw. pudełko subskrypcyjne, zawierające licencjonowane gadżety z filmów, seriali i gier komputerowych. W ramach subskrypcji (np. rocznej lub miesięcznej) zamawiający otrzymuje przesyłkę, pudełko Pixel Box zawierające zestaw gadżetów korespondujący z tematem danego miesiąca. Wszystkie produkty wchodzące w skład Pixel Box są licencjonowane, a ich wartość przekracza koszt zakupu – wartość gadżetów w jednym pudełku przekracza 200 zł, zaś cena subskrypcji wynosi 99-119 zł – w zależności od okresu subskrypcji.

Pod koniec 2016 r. miesięczna liczba odsłon pudełek subskrypcyjnych przekroczyła milion miesięcznie. Pomysłodawcy podkreślają, że ich rozwiązanie kierowane jest przede wszystkim dla ludzi młodych i stanowi bardzo dobre uzupełnienie mediaplanu.

Po Pixel Box sięgnęli już pierwsi klienci. Tę formę promocji postanowił wykorzystać m.in. producent show iluzji „Iluzjoniści”.

Narzędziem zainteresowani są kolejni marketerzy. Pomysłodawcy nie podają szczegółów na temat partnerów. Ujawniają, że wśród zainteresowanych tego typu promocją są m.in. bank, firma e-sportowa, jeden z telekomów, duża firma z branży słodyczy i młodzieżowa marka modowa. Część umów jest już finalizowana.

Za projektem Pixel Box stoją Tomasz Bosaczyk, pomysłodawca Pixel Box i sklepu internetowego Bad Pixel, oraz Krzysztof Bieńkowski, właściciel marki Roboty i Spółka oraz Bad Pixel.