M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKN Orlen poszerza zapytanie o informację w zakresie doradztwa komunikacyjnego

Maciej Florek | 8 lutego 2017, 06:00

Koncern dodał prośbę o opracowanie strategii komunikacji dla biura sponsoringu i eventów.

PKN Orlen rozszerzył zapytanie o informację, które ma na celu rozpoznanie rynku w zakresie doradztwa komunikacyjnego (komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej, kryzysowej). Zapytanie zostało poszerzone o realizację strategii komunikacji dla biura sponsoringu i eventów. Zakres prac obejmuje m.in. doradztwo w zakresie pożądanego wizerunku PKN Orlen jako mecenasa polskiego sportu, kultury oraz firmy odpowiedzialnej społecznie wśród kluczowych grup interesariuszy.

Zapytanie nadal obejmuje opracowanie i realizację długofalowej strategii budowy wizerunku PKN Orlen w mediach, mediach społecznościowych i poprzez wydarzenia wizerunkowe, bieżące doradztwo i wsparcie w obszarze public affairs.

Przez dodanie nowej specyfikacji agencje mogą składać oferty do 13 lutego br. do godz. 15.