M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gutek Film planuje na styczeń i luty kampanie wspierające premiery dwóch filmów

Serwis Dzienny | 22 grudnia 2004, 00:00

Gutek Film, dystrybutor filmowy, planuje na styczeń i luty dwie kampanie wprowadzające na rynek filmy: "Dzienniki motocyklowe" i "Czasem słońce,...

Gutek Film, dystrybutor filmowy, planuje na styczeń i luty dwie kampanie wprowadzające na rynek filmy: "Dzienniki motocyklowe" i "Czasem słońce, czasem deszcz". Ten drugi będzie miał premierę 21 stycznia, poprzedzi ją kampania prowadzona m.in. w prasie. Film będzie miał też sponsora - firmę produkującą chusteczki higieniczne. Ma to być nawiązanie do tego, że film jest "wyciskaczem łez". Premiera "Czasem słońce, czasem deszcz" będzie wydarzeniem nietypowym, bo po raz pierwszy na nasz rynek wprowadzany jest film wyprodukowany w tzw. Bollywood (indyjski odpowiednik Hollywood). Z kolei premiera "Dzienników motocyklowych" zaplanowana jest na 25 lutego i ją również poprzedzi akcja promocyjna. Bliższych szczegółów Gutek Film na razie nie ujawnia. (MG)

Czytaj więcej na temat: