M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Abercrombie z nowym formatem sklepu

( red. ) | 8 lutego 2017, 06:00

Po raz pierwszy od 15 lat sieć wprowadza innowację - przestrzeń sklepu ma być bardziej inkluzywna.

Po raz pierwszy od 15 lat sieć sklepów z odzieżą Abercrombie & Fitch wprowadza nowy format sklepu. Oficjalne otwarcie sklepu zaplanowane jest na 17 lutego. Sklep mieści się w Polaris Fashion Mall w Columbus, Ohio. Za projekt architektoniczny odpowiada MJ Sagan Architecture. Nowy projekt ma odwoływać się do nowego pozycjonowania marki jako bardziej przyjaznej i zintegrowanej.
Sklep jest pierwszym z siedmiu, który powstanie w tym roku według tego wzoru i projektu. 
Sklepy będą podzielone na działy tematyczne, w tym m.in. denim. W przestrzeni sklepu wykorzystuje się również aromamarketing. 
Manekiny na środku sklepu będą prezentowały najnowsze elementy kolekcji. Zostaną umieszczone na środku sklepu.
W sklepie rozmieszczone są podzielone przestrzenie i przymierzalnie, do których można wejść w dwie, trzy osoby. Na miejscu są również specjalne stacje dokujące, w których można na przykład doładować telefon. We wnętrzu dominują materiały naturalne, jak korek, brąz, stal ocynkowana, a także beton, wegańska skóra, drewno i marmur.  Zapach w powietrzu ma być neutralny dla obu płci.

(Retail Update)