M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

WPP chce zarabiać na trendzie prozdrowotnym

( red. ) | 8 lutego 2017, 06:00

Holding utworzył spółkę w ramach swoich struktur, która będzie specjalizować się w usługach z segmentu health & wellness.

WPP chce zarabiać na intensywnym wzroście segmentu usług health & wellness. W ramach swoich struktur tworzy spółkę, która będzie się w tym obszarze specjalizować. Na czele struktury stanie Mike Hudnall jako globalny dyrektor. Ma 20-letnie doświadczenie w marketingu zdrowia. Zdobywał doświadczenie w komunikacji działań z zakresu zdrowia oraz dbałości o zdrowy styl życia. Nowa spółka będzie częściowo korzystać z zasobów personalnych oraz know-how struktur wewnętrznych Ogilvy CommonHealth, Sudler & Hennessey, Greyhealth i CMI/Compass. Struktura będzie miała swoje biura w Europie, rejonie APAC i MENA.
Strategia firmy obejmuje również opracowanie wysoko specjalistycznych usług konsultingowych, które koncentrują się na obsłudze potrzeb klientów.

(M&M Global)