Kraj

Grupa On Board Think Kong obsłuży Kruszwicę SA

Podmioty podjęły współpracę w ramach realizacji kampanii edukacyjnej "Poznaj się na tłuszczach".

Zakłady Tłuszczowe “Kruszwica” SA, część grupy Bunge, zrealizuje w 2017 r. kampanię edukacyjną “Poznaj się na tłuszczach” we współpracy z Grupą On Board Think Kong. Współpraca będzie dotyczyła realizacji kampanii edukacyjnej kierowanej do wszystkich Polaków, której celem będzie podniesienie wiedzy społeczeństwa w zakresie zdrowego odżywiania się z naciskiem na  przemyślany wybór produktów, zawierających korzystne dla zdrowia kwasy tłuszczowe.
Działania PR kampanii będą prowadzone przez zespół Healthcare Communication On Board PR kierowany przez Małgorzatę Siewierską. Komunikację w Facebooku, współpracę z influencerami oraz działania SEO i content marketing realizować będzie zespół Think Kong. Wszelkie materiały graficzne oraz treści wizualne, w tym materiały wideo, przygotowywane na potrzeby tego projektu, opracuje studio kreatywne Grupy.