M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sainsbury po raz pierwszy wprowadza do sprzedaży walentynki dla zakochanych tej samej płci

( red. ) | 9 lutego 2017, 06:00

Brytyjska sieć snuje miłość.

Po raz pierwszy w historii brytyjska sieć supermarketów z Wielkiej Brytanii wprowadza na rynek walentynki dla osób tej samej płci. Proste wzornictwo opiera się na wykorzystaniu symbolicznych grafik prezentujących dwie kobiety bądź dwóch mężczyzn i z napisem "You+Me".
Nie po raz pierwszy Sainsbury w swoich komunikatach reklamowych i w doborze asortymentu okazało wsparcie osobom homoseksualnym. W ubiegłym roku w kampanii reklamowej sieci wystąpiła na jednym z wariantów citylightów para gejów.
Wartość rynku pocztówek w Wielkiej Brytanii szacuje się na 1,7 mld funtów, z czego ok. 402,2 mln funtów to wydatki na walentynki. Kartki będą dostępne w ponad 500 sklepach w Wielkiej Brytanii w cenie 1,99 funta.

(Independent)