M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bols wprowadza markę premium Soplica Wódka Staropolska

Serwis Dzienny | 22 grudnia 2004, 00:00

Firma Bols Sp. z o.o. wprowadziła na rynek Soplicę Wódkę Staropolską. Produkt plasowany jest w segmencie top premium jako jedyna...

Firma Bols Sp. z o.o. wprowadziła na rynek Soplicę Wódkę Staropolską. Produkt plasowany jest w segmencie top premium jako jedyna wódka kolorowa w tym segmencie rynku. Jest to produkt o charakterze niszowym. Wyróżnia się opakowaniem. Kształt butelki nawiązuje do karafki, a zdobi ją ręcznie malowany napis. Projekt opakowania i etykiety powstał w Studiu DN we współpracy z Pawłem Kossakiem. Produkt można nabyć w sklepach tradycyjnych i handlu nowoczesnym, kosztuje 67 zł za 700-ml opakowanie. Producent zamierza wesprzeć nowość działaniami PR prowadzonymi przez agencję Impress Art PR & Lobbing. Planuje także przeprowadzenie cyklu eventów w ekskluzywnych staropolskich restauracjach na terenie całej Polski. Soplica Wódka Staropolska wytwarzana jest na podstawie staropolskich przepisów. Grupa Remy Cointreau, do której należy Bols Sp. z o.o., osiągnęła w ciągu sześciu miesięcy br. (kwiecień-wrzesień 2004 r.) na świecie obroty 422,4 mln euro, o 6,3 proc. lepsze od analogicznego okresu w roku poprzednim, a zysk netto - 20,5 mln euro. Wpływ na to miała także sprzedaż wódki Bols, która w naszym kraju osiągnęła najwyższy wzrost, jak twierdzi firma. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,