Kraj

US Pharmacia prowadzi przegląd ofert wydawców prasowych

Firma farmaceutyczna US Pharmacia prowadzi przegląd ofert wydawców prasowych pod kątem możliwości realizacji niestandardowych projektów promocyjnych takich jak advertoriale, konkursy...

Firma farmaceutyczna US Pharmacia prowadzi przegląd ofert wydawców prasowych pod kątem możliwości realizacji niestandardowych projektów promocyjnych takich jak advertoriale, konkursy promocyjne, dodatki specjalne etc. – Porównujemy portfolio poszczególnych wydawców z charakterystyką grup docelowych naszych produktów z kategorii OTC. Chodzi nam o znalezienie skutecznych kanałów komunikacji z konsumentami i wsparcie sprzedaży naszych leków – mówi Andrzej Schonert, dyrektor marketingu US Pharmacia. Przegląd prowadzony jest wspólnie z domem mediowym Starcom, który obsługuje całość budżetu mediowego firmy. W 2004 r. US Pharmacia współpracowała w tym zakresie z Wydawnictwem Bauer. Szczegóły prowadzonego przeglądu, liczba i nazwy uczestników oraz termin jego zakończenia nie zostały podane. (JP)