M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola ogłosiła przetarg na globalną obsługę Powerade

( red. ) | 10 lutego 2017, 06:00

Przetarg prowadzony jest w Stanach.

Coca-Cola ogłosiła w Stanach przetarg na globalną obsługę marki Powerade - napoju izotonicznego ze swojego portfolio. Powerade nie ma jednej agencji wiodącej dla marki. Na amerykańskim rynku na terenie Portland budżet reklamowy marki na stałe obsługuje Wieden + Kennedy.
W październiku ubiegłego roku Wieden + Kennedy stworzyło cykl reklam, w których wystąpili młodzi sportowcy. Kampania miała ukazywać, jak negatywny wpływ na samoocenę sportowców mają krytyczne uwagi z zewnątrz.
Jak wykazał najnowszy raport FMCG autorstwa IRI, sprzedaż Powerade w Wielkiej Brytanii przez rok spadła o 30 proc. do wartości 16 mln funtów (do 26 marca 2016 r.). W tym samym czasie cały rynek zmalał o 10,9 proc. do 40,4 mln funtów w tym samym okresie - wykazała analiza Kantara.

(Campaign)