M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reckitt Benckiser powierza obsługę Air Wicka i Clearasilu Havasowi

( red. ) | 10 lutego 2017, 06:00

Marketer podjął decyzję bez ogłaszania przetargu.

Reckitt Benckiser wyznaczył Havas Creative Group na głównego dysponenta budżetu kreatywnego swoich dwóch marek: Air Wick oraz Clearasil. Zdecydował o tym bez ogłaszania przetargu. Globalnie za budżet będzie odpowiadać Stephanie Smith z Havas w Londynie. W 2014 r. Havas stracił budżet tych marek na rzecz Droga5 New York. W 2015 r. Droga5 stworzyło kampanię dla Clearasilu pt. "High school never ends for teachers" jako część szerszej komunikacji - "Teachers' truth".
Havas pracuje też dla innych marek Reckitta, takich jak: Durex, Gaviscon, Harpic, Vanish i Calgon.

(Campaign)