Zagranica

Time Inc. rozdaje klientkom salonów piękności magazyny "Marie Claire"

Wydawca zapewnia, że w ten sposób chce pozyskać czytelniczki w nowych kanałach dystrybucji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXOKT-fgis6w%22%7D
Time Inc. ruszyło z akcją bezpłatnego rozdawania magazynów “Marie Claire” klientkom salonów piękności. Dziesiątki tysięcy egzemplarzy rozdanych w tych salonach mają wyznaczyć innowacyjny kanał dystrybucji. Klienci online otrzymają bezpłatną kopię magazynu wraz z dostarczonym zakupem.
W okresie 6 miesięcy do czerwca 2016 r. nakład “Marie Claire” wyniósł 165 tys. 362 egz., co ma oznaczać spadek o 11,2 proc. w skali rok do roku. Spośród wymienionej liczby 133 tys. 801 egzemplarzy kupionych zostało poza prenumeratą.

(Campaign)