M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lidl poleca produkty regionalne

Katarzyna Woźniak | 13 lutego 2017, 06:00

Do oferty sieci trafiają produkty marki Ojcowa Wędzarnia.

Lidl Polska wprowadził do swojej oferty produkty marki Ojcowa Wędzarnia - biuro prasowe zapewnia, że to wyroby polskiej rodzinnej firmy, pielęgnującej tradycje dawnego fachu masarskiego. Wędliny mają być wędzone drewnem, mają być produkowane w oparciu o składniki najwyższej jakości, tradycyjne metody rzemieślnicze oraz stare receptury masarskie z 1945 r. Ze względu na regionalny charakter oferty będą one dostępne głównie w sklepach Lidl w północno-wschodniej i centralnej części kraju.
Wędliny produkowane są w Leoncinie niedaleko Nowego Dworu Mazowieckiego. W ten sposób firma ma odpowiadać na lokalne trendy i oferuje regionalne specjały.
Wędliny są dostępne w szerokiej sprzedaży tylko w sieci sklepów Lidl. W ofercie znajdują się m.in. szynka Premium (29,90 zł/kg) – flagowy produkt producenta (100 g produktu ma powstawać ze 111 g mięsa wieprzowego) czy kabanosy tradycyjne, bez konserwantów, z nutą wędzenia, kminku i pieprzu - 100 g tego produktu wyprodukowane jest ze 150 g mięsa wieprzowego. Dodatkowo w ofercie znajdą się pasztetowa wędzona (14,90 zł/kg) czy kiełbasa krucha wędzona na kiju (24,90 zł/kg), której receptura sięga czasów przedwojennych - przekonuje biuro prasowe.