Wraz z premierą filmu “Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu “Grand Gold – Władca zmysłów” PPL Koral.
Spot reklamowy “Grand Gold – Władca zmysłów” będzie emitowany przed seansami filmu “Ciemniejsza strona Greya” oraz wybranymi seansami kobiecymi w sieci kin Helios w całej Polsce. Kampania startuje 10 lutego i jest adresowana do kobiet. Spot będzie można również zobaczyć w internecie, w ramach kampanii wideo m.in. w YouTube.
Lody Grand Gold to trzy smaki w belgijskiej czekoladzie: lody waniliowe w czekoladzie deserowej, lody waniliowe w czekoladzie z migdałami, oraz śmietankowy baton lodowy Grand Gold z sosem toffi, w czekoladzie z orzechami.
Za produkcję spotu “Grand Gold – Władca zmysłów” odpowiedzialna jest krakowska agencja interaktywna Veneo, obsługująca kompleksowo markę Koral w kanałach digital. Za zakup mediów również odpowiada Veneo.
O wcześniejszych aktywnościach firmy zimą informowaliśmy w serwisie MMP24 z 16 stycznia.