Kraj

Koral reklamuje lody

Wraz z premierą filmu "Ciemniejsza strona Greya" startuje kampania spotu "Grand Gold - Władca zmysłów" PPL Koral.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAfPbkdcLcEk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wraz z premierą filmu “Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu “Grand Gold – Władca zmysłów” PPL Koral.
Spot reklamowy “Grand Gold – Władca zmysłów” będzie emitowany przed seansami filmu “Ciemniejsza strona Greya” oraz wybranymi seansami kobiecymi w sieci kin Helios w całej Polsce. Kampania startuje 10 lutego i jest adresowana do kobiet. Spot będzie można również zobaczyć w internecie, w ramach kampanii wideo m.in. w YouTube.
Lody Grand Gold to trzy smaki w belgijskiej czekoladzie: lody waniliowe w czekoladzie deserowej, lody waniliowe w czekoladzie z migdałami, oraz śmietankowy baton lodowy Grand Gold z sosem toffi, w czekoladzie z orzechami.
Za produkcję spotu “Grand Gold – Władca zmysłów” odpowiedzialna jest krakowska agencja interaktywna Veneo, obsługująca kompleksowo markę Koral w kanałach digital. Za zakup mediów również odpowiada Veneo.
O wcześniejszych aktywnościach firmy zimą informowaliśmy w serwisie MMP24 z 16 stycznia.