M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Costa ogłasza globalny przetarg reklamowy

( red. ) | 13 lutego 2017, 06:00

Sieć kawiarniana poszukuje nowego podmiotu do obsługi kreatywnej, przetarg dotyczy także Polski.

Sieć kawiarniana z Londynu Costa ogłosiła globalny przetarg. W wyniku przetargu ma być wyłoniona nowa agencja reklamowa. Audytorem przetargu jest URS.
Costa poszukuje podmiotu, który przygotuje dla niej sześć globalnych kampanii rocznie. Agencja ma też odpowiadać za rozwój marki i aktywacji w całej Wielkiej Brytanii, a także na innych kluczowych rynkach, w tym w Chinach, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, a także w Azji Południowo-Wschodniej i w Polsce.
Obecny dysponent brytyjskiego budżetu reklamowego sieci, agencja 101, nie startuje w przetargu, bo nie ma globalnej struktury. Karmarama, która pracowała z siecią od 2010 r., nie odpowiedziała, czy weźmie udział w przetargu. Karmarama odpowiadała za pierwszą w historii kampanię telewizyjną sieci Costa w 2010 r. Tydzień temu Costa powołała na stanowisko szefa marketingu byłego marketera Cadbury - Sarę Barron. Zastąpiła Carol Welch, która odeszła do Odeonu na stanowisko dyrektora.

(Campaign)