M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Boots wybiera Ogilvy

( red. ) | 14 lutego 2017, 06:00

Sieć drogeryjna po 13 latach kończy współpracę z agencją Mother i przekazuje Ogilvy na Wyspach budżet o wartości 80 mln funtów.

Sieć drogeryjno-farmaceutyczna Boots po 13 latach kończy współpracę z agencją Mother. Przetarg na obsługę reklamową wygrywa Ogilvy na Wyspach - na konto agencji wpłynie budżet o wartości szacowanej na 80 mln funtów. Boots podziękowała oficjalnie Mother za długie lata owocnej współpracy. Boots musiało zmienić swoją agencję kreatywną po tym, jak jej założycielska spółka Walgreens Boots Alliance podjęła globalną decyzję o przeniesieniu swojego budżetu reklamowego do WPP - budżet spółki nadrzędnej wobec Boots wynosi ok. 479 mln funtów.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , ,