M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adidas kontynuuje współpracę z Tailor Made PR

Katarzyna Woźniak | 13 lutego 2017, 06:00

W wyniku ponownie wygranego przetargu agencja będzie kontynuować współpracę z marketerem.

Tailor Made PR w wyniku przetargu po raz kolejny zostało wybrane przez Adidas Poland do całościowej obsługi komunikacyjnej. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR, influencer marketing oraz za prowadzenie kanałów społecznościowych marki. Umowa obejmuje współpracę dla wszystkich kategorii, czyli Adidas Running, Adidas Women, Adidas Football oraz Adidas Originals.
Tailor Made PR współpracuje z Adidas Poland od 2011 r., ale za całościową obsługę w zakresie PR i social media odpowiada od 2015 r. W ramach nowej umowy agencja jest odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacyjnych oraz za ich wdrożenia w zakresie relacji mediowych, współpracy z influencerami, eventów i dodatkowych akcji specjalnych. Tworzy także lokalny kontent wykorzystywany w kanałach społecznościowych adidas. W ramach obsługi prowadzony jest również showroom dla dziennikarzy, stylistów i liderów opinii w siedzibie Tailor Made PR w Alejach Ujazdowskich w Warszawie.
Teamem ekspertów w zakresie PR i social media wewnątrz Tailor Made PR zarządzają: Monika Albekier na stanowisku PR account manager oraz Michał Maliński jako head of social.
Tailor Made PR obsługuje w zakresie social media i PR kilkunastu klientów z kategorii life-style. Poza Adidas należą do nich marki z portfolio takich koncernów jak: Mattel (m.in. Barbie, Fisher-Price), Kompania Piwowarska (m.in. Żubr, Lech, Tyskie), PZ Cussons (m.in. Luksja, Carex).