Zagranica

Unilever zainwestuje w sprzedaż lodów zimą

Firma chce się skupić w szczególności na działaniach w sklepach i przeznaczy na kampanię 7 mln funtów.

Unilever zdecydował się na rozpoczęcie działań wspierających sprzedaż lodów. Kampania o wartości 7 mln funtów ma wystartować jeszcze w lutym i skupiać się głównie na działaniach w obszarze sklepów.
Kampania będzie nosiła tytuł Talking In Ice. Na główne działania składać się będą akcje przy półce i specjalnie wyeksponowane lodówki.
Unilever poszerzył również portfolio lodów marki Solero o dwa nowe warianty smakowe. Oddzielne wsparcie ma otrzymać Magnum w wariancie truskawkowym – na potrzeby promocji tej marki Unilever ma w planach wydać 10 mln funtów.
Unilever szacuje, że aktualna wartość rynku lodów na Wyspach Brytyjskich wynosi 964 mln funtów. Marketer deklaruje, że chce kampaniami realizowanymi jeszcze zimą zapewnić sprzedażowe wsparcie także detalistom – badania wykazały, że na Wyspach 70 proc. lodów kupowanych jest w sklepach detalicznych i konsumowanych w domach.

(Retail Update)