Aneta Rumniak dołącza do zespołu PMPG Polskie Media i obejmuje stanowisko dyrektora marketingu i nowych mediów. Dotychczas obszar ten był nadzorowany i kierowany bezpośrednio przez Andrzeja Chmiela, członka rady nadzorczej PMPG Polskie Media.
Rumniak będzie odpowiedzialna za wdrożenie strategii nastawionej na zwiększenie sprzedaży na bazie nowoczesnych produktów reklamowych i monetyzację treści w serwisach internetowych oraz wzmocnienie wizerunku marek i budowanie zasięgu grupy.
Aneta Rumniak ostatnio pracowała w Gremi Media, grupie wydającej dziennik „Rzeczpospolita”, na stanowisku dyrektora ds. marketingu i komunikacji digital. Wcześniej była dyrektorem marketingu „Rzeczpospolitej”. Pracowała także w Grupie Netsprint jako digital strategist.
Andrzej Chmiel będzie teraz wspierał działania promocyjne związane z premierą filmu „Gwiazdy” produkowanego przez spółkę zależną PMPG – Film Point Group.