M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Planete poszerza programming i planuje kampanię reklamową

Serwis Dzienny | 23 grudnia 2004, 00:00

Telewizyjny kanał tematyczny Planete poszerza swój programming. - Dotychczas emitowano przede wszystkim produkcje europejskie. Teraz, choć produkcja z Europy nadal...

Telewizyjny kanał tematyczny Planete poszerza swój programming. - Dotychczas emitowano przede wszystkim produkcje europejskie. Teraz, choć produkcja z Europy nadal będzie bardzo istotna, pojawiać się będzie więcej filmów spoza Starego Kontynentu, np. z Chile, Brazylii czy ze Stanów Zjednoczonych. Rozwijana też będzie oferta związana z polskimi produkcjami - powiedziała Joanna Pogorzelska, kierownik kanału Planete. We wrześniu br. rozpoczęto tworzenie i nadawanie Planete z Polski (wcześniej nadawano z Francji). Stację przejęła spółka Canal Plus Cyfrowy. Polski nadawca intensyfikuje działania związane z zakupami nowych programów i filmów. W styczniu wprowadzone zostanie nowe pasmo tematyczne "Barwy morza" (od poniedziałku do piątku po godz. 20.15) nawiązujące do programu francuskiego kanału o tematyce morskiej Planete Thalassa. Rozważane jest też wprowadzenie specjalnego pasma z filmami dokumentalnymi dla dzieci (wykorzystującego doświadczenia francuskiej stacji tego typu Ma Planete). Kanał Planete jest dostępny obecnie w 255 sieciach kablowych i na platformie Cyfra Plus. Prowadzone są też rozmowy z sieciami Multimedia Polska i Aster na temat włączenia Planete do oferty tych sieci. W pierwszym kwartale 2005 r. prowadzona będzie kampania reklamowa kanału. Budżet działań nie został ujawniony. Wiadomo, że kampania obejmie wybrane stacje tematyczne, radio i prasę (m.in. tygodniki opinii). Po rozpoczęciu emisji z Polski Canal Plus Cyfrowy rozpoczął prace nad wzmocnieniem wizerunku Planete. Wprowadzono polską oprawę graficzną na antenie i nowy slogan marki "Świat tworzy człowiek". W komunikacji wykorzystywane są też hasła: "Rzeczywistość dostarcza więcej wrażeń niż fikcja" i "Są na świecie rzeczy, o których nie śniło się naturze". Komunikację marketingową Canal Plus Cyfrowy przygotował we współpracy z agencją reklamową Euro RSCG Warsaw. Domem mediowym wszystkich stacji obsługiwanych przez Canal Plus Cyfrowy jest MPG Media Planning Group. Brokerem reklam w Planete jest firma At Media. W br. (do 19 grudnia) kanał zarobił na reklamach 4,77 mln zł. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,