M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W ramach GroupM powstaje M/Six - zespół skierowany do obsługi Toyoty

Maciej Florek | 14 lutego 2017, 06:00

Jak wynika z naszych ustaleń, teamem pokieruje Jakub Klimczyk, dotychczasowy integrated communication director w MEC. Prowadzona jest rekrutacja do zespołu M/Six w Polsce na stanowiska head of planning i head of digital strategy.

W Polsce powstaje nowa struktura agencyjna pod marką M/Six w ramach lokalnego oddziału GroupM. M/Six to spółka joint venture zawiązana pomiędzy The & Partnership z główną siedzibą w Londynie oraz GroupM. Świadczy usługi m.in. planowania i zakupu mediów, digital i data. W Polsce będzie zespołem skierowanym do obsługi nowego klienta - Toyoty. Jak wynika z naszych ustaleń, teamem pokieruje Jakub Klimczyk, dotychczasowy integrated communication director w MEC. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 sprawy nie skomentował Rafał Wolnomiejski, szef polskiego GroupM.

Obecnie prowadzona jest rekrutacja do zespołu M/Six w Polsce na stanowiska head of planning i head of digital strategy.

Powstanie M/Six związane jest z przeniesieniem europejskiego budżetu kreatywnego, mediowego i kontentowego Toyoty do agencji The & Partnership, której udziałowcem jest WPP, właściciel GroupM. Do tej pory w Polsce za kreację tego klienta motoryzacyjnego odpowiadała agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, a za planowanie i zakup mediów - PHD Media Direction. Przedstawiciele Toyota Motor Poland nie komentują żadnych doniesień związanych ze zmianą partnerów agencyjnych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,