Kraj

Barilla rusza ze wsparciem reklamowym [wideo]

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja J. Walter Thompson.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkYFnbPxzeSY%22%7D
Wystartowała kampania telewizyjna marki Barilla – “Brawo w kuchni”, która potrwa pięć tygodni. Film reklamowy emitować będą główne kanały grupy Polsat i TVN oraz kanały tematyczne. Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja J. Walter Thompson, za zakup mediów dom mediowy Media Direction OMD.

To niejedyne aktywności zaplanowane w I kwartale br. przez Barillę. Marka zorganizuje pierwsze z trzech spotkań Klubu Kolacyjnego Barilla. Uczestniczyć w nim będą blogerzy kulinarni z całej Polski. Spotkania organizowane są w trzech miastach Polski – we Wrocławiu, w Krakowie i Poznaniu. Za egzekucję tych działań odpowiada Pegasus PR, wieloletni partner Barilla Poland.