Zagranica

Krowy zachęcają do przetestowania wirtualnej rzeczywistości

Wystartowała teaserowa kampania sieci fastfoodowej Chick-fil-A w Stanach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJ7HYm3Eg5L8%22%7D
Wystartowała teaserowa kampania sieci fastfoodowej Chick-fil-A. Za kreację amerykańskiej kampanii odpowiada McCann New York. To pierwsza nowojorska realizacja dla sieci.
W lipcu ub.r. sieć zakończyła 22-letnią współpracę z The Richards Group. Surrealistyczne odsłony kampanii ukazują krowy polecające ludziom okulary do doświadczania wirtualnej rzeczywistości. Same również chętnie z tej technologicznej przyjemności korzystają.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtSyVanXAuF8%22%7D
Krowy polecają urozmaicenie codziennych, nudnych czynności, jak mycie zębów czy prysznic, doświadczaniem poszerzenia rzeczywistości. W obrazach, które oglądają bohaterowie w okularach, krowy przekazują komunikat skłaniający do jedzenia większej ilości drobiu.

(AdWeek)