Kraj

Relaunch Dębowego, kampania z Fronczewskim autorstwa PZL [wideo]

Kompania Piwowarska po trzech latach przerwy wspiera swoją markę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfflHsQtSzyg%22%7D
Kompania Piwowarska rozpoczęła relaunch marki Dębowe, która teraz nazywa się Dębowe – Dojrzałe Mocne. Działania mają wzmocnić wizerunek premium tego piwa. 
W spocie nowy ambasador marki – Piotr Fronczewski – zaprasza do azylu, w którym mężczyźni mogą odpocząć przy kuflu Dębowego. Film reklamowy z udziałem nowego ambasadora będzie można oglądać w ogólnopolskich kanałach TV już od 20 lutego. Kampania potrwa minimum cztery miesiące.

Na butelkach i puszkach znalazło się zmienione logo marki, utrzymane w tonacji brązowo-złotej, nawiązującej do kolorystyki dębu – głównego elementu identyfikacji marki.

Koncepcję kreatywną dla marki Dębowe Dojrzałe Mocne przygotowała agencja PZL, kreacją spotu zajmowało się studio filmowe Oto Film postprodukcją – Televisor. Kampanię digital media przygotowała agencja Huta 19, a za kampanię w social mediach oraz PR odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia. Design opakowań zaprojektował Mango Design.

Poprzednia kampania Dębowego to rok 2014, wówczas marka współpracowała z agencją G7.