M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Relaunch Dębowego, kampania z Fronczewskim autorstwa PZL [wideo]

Tomasz Wygnański | 14 lutego 2017, 06:00

Kompania Piwowarska po trzech latach przerwy wspiera swoją markę.

Kompania Piwowarska rozpoczęła relaunch marki Dębowe, która teraz nazywa się Dębowe – Dojrzałe Mocne. Działania mają wzmocnić wizerunek premium tego piwa. 
W spocie nowy ambasador marki - Piotr Fronczewski - zaprasza do azylu, w którym mężczyźni mogą odpocząć przy kuflu Dębowego. Film reklamowy z udziałem nowego ambasadora będzie można oglądać w ogólnopolskich kanałach TV już od 20 lutego. Kampania potrwa minimum cztery miesiące.

Na butelkach i puszkach znalazło się zmienione logo marki, utrzymane w tonacji brązowo-złotej, nawiązującej do kolorystyki dębu – głównego elementu identyfikacji marki.

Koncepcję kreatywną dla marki Dębowe Dojrzałe Mocne przygotowała agencja PZL, kreacją spotu zajmowało się studio filmowe Oto Film postprodukcją – Televisor. Kampanię digital media przygotowała agencja Huta 19, a za kampanię w social mediach oraz PR odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia. Design opakowań zaprojektował Mango Design.

Poprzednia kampania Dębowego to rok 2014, wówczas marka współpracowała z agencją G7. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,