Kompania Piwowarska rozpoczęła relaunch marki Dębowe, która teraz nazywa się Dębowe – Dojrzałe Mocne. Działania mają wzmocnić wizerunek premium tego piwa.
W spocie nowy ambasador marki – Piotr Fronczewski – zaprasza do azylu, w którym mężczyźni mogą odpocząć przy kuflu Dębowego. Film reklamowy z udziałem nowego ambasadora będzie można oglądać w ogólnopolskich kanałach TV już od 20 lutego. Kampania potrwa minimum cztery miesiące.
Na butelkach i puszkach znalazło się zmienione logo marki, utrzymane w tonacji brązowo-złotej, nawiązującej do kolorystyki dębu – głównego elementu identyfikacji marki.
Koncepcję kreatywną dla marki Dębowe Dojrzałe Mocne przygotowała agencja PZL, kreacją spotu zajmowało się studio filmowe Oto Film postprodukcją – Televisor. Kampanię digital media przygotowała agencja Huta 19, a za kampanię w social mediach oraz PR odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia. Design opakowań zaprojektował Mango Design.
Poprzednia kampania Dębowego to rok 2014, wówczas marka współpracowała z agencją G7.