M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Schulz Brand Friendly powiększa zespół

Katarzyna Woźniak | 15 lutego 2017, 06:00

Agencja ma nowych strategów i digital specjalistkę.

Do zespołu agencji Schulz Brand Friendly dołączyło dwoje nowych strategów – Władysław Foltyński i Agata Burnatowska (na zdj. pierwsza od lewej) oraz digital specialist – Natalia Bobrowska.
Władysław Foltyński objął stanowisko senior strategy plannera. W Schulz oprócz budowania strategii marek i komunikacji zajmie się również obszarami związanymi z konsultingiem i strategiami biznesowymi. Foltyński z branżą reklamową związany jest od 7 lat. Realizował strategie i projekty komunikacyjne dla takich klientów, jak m.in. Castrol, Lenovo, Hyundai, Haribo, Pirelli.
Dział strategii, którego szefem jest Robert Michalik, wzmocniła również Agata Burnatowska – strategy planner, która pierwsze szlify strategiczne zdobywała podczas pracy dla takich marek jak Santander Consumer Bank, Mazda, Mitsubishi, Oknoplast czy TBM i L’Oreal.
Natalia Bobrowska do Schulz dołączyła jako digital specialist. Będzie zajmować się planowaniem mediów, koordynacją współpracy z partnerami i analizą kampanii w zakresie mediów internetowych. Karierę zawodową w marketingu internetowym rozpoczęła w agencji Novem, gdzie realizowała projekty dla Playa, Red Bull Mobile, Bayer Crop Science czy Pracuj.pl.



Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,