M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Business Consulting utrzyma różnice cen w stolicy i innych miastach

Serwis Dzienny | 23 grudnia 2004, 00:00

Business Consulting Media Miejskie, firma specjalizująca się w realizacji kampanii reklamowych na środkach komunikacji miejskiej, zamierza utrzymać w 2005 r....

Business Consulting Media Miejskie, firma specjalizująca się w realizacji kampanii reklamowych na środkach komunikacji miejskiej, zamierza utrzymać w 2005 r. dywersyfikację cenową w Warszawie i innych aglomeracjach miejskich. Zmiana ta została wprowadzona w IV kwartale br., a różnice wynoszą ok. 8 proc. - Przyczyną podjęcia tej decyzji jest to, że na rynku warszawskim istnieje największy popyt na organizację kampanii reklamowych z udziałem autobusów i tramwajów. Poza tym w stolicy jeździ po ulicach najnowocześniejszy tabor, m.in. najwięcej autobusów niskopodłogowych, dzięki czemu jakość ekspozycji reklam jest wyższa niż w innych miastach Polski - mówi Barbara Zuziak, dyrektor w Business Consulting Media Miejskie. Przykładowo katalogowa cena najpopularniejszego wśród reklamodawców formatu - reklamy typu fullback (tył autobusu) w Warszawie wynosi 2,8 tys. zł, a w innych miastach 2,6 tys. zł (kampania jednomiesięczna). W ofercie spółki poza formatem fullback znajdują się m.in. reklamy busboard (całe burty autobusów) oraz duo (burty autobusów przegubowych). Cennik uwzględnia także możliwość łączenia różnych formatów w ramach jednej kampanii. Business Consulting zamierza w przyszłym roku skoncentrować się na inwestycjach w dziale obsługi klienta. Firma wprowadziła pod koniec 2004 r. nowe narzędzia wspomagające proces planowania działań reklamowych na środkach komunikacji miejskiej (pisaliśmy o nich w DS "MMP" z 29 listopada br.). Na 2005 r. zaplanowała inwestycje w nowe technologie druku reklam. (JP)

Czytaj więcej na temat: ,