M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G znów redefiniuje czystość

( red. ) | 15 lutego 2017, 06:00

Kapsułki do prania Ariel mają pomagać pokonywać strach przed pierwszym praniem.

Szef marketingu europejskiego P&G Stefan Feitoza ogłosił rozpoczęcie nowej kampanii kapsułek do prania marki Ariel. Główny przekaz kampanii ma dotyczyć skuteczności prania przy jednoczesnym bezpieczeństwie. Wyjściowy komunikat dotyczy obaw konsumentów przed pierwszym praniem nowych rzeczy. Na potrzeby kampanii marka podjęła współpracę z domem mody Giles Deacon. Wspólnie promują siłę trójskładnikowych kapsułek. Dom mody w ramach współpracy stworzył nową kolekcję EEK! - ubrania z kolekcji są zaprojektowane tak, żeby widać było na nich plamy zrobione na potrzeby eksperymentów ze skutecznością kapsułek. Tkanina pod wpływem prania ma nie tracić koloru ani swojej zwartej struktury.
Marka przeprowadziła autentyczny eksperyment z poplamionymi ubraniami - te, które były na wieszakach, wcześniej zostały poplamione i uprane. Konsumentom marka prezentowała filmy z zajść. Za kreację reklamy telewizyjnej odpowiada agencja Leo Burnett.
Ariel przed startem kampanii zorganizował rozległe badanie w Wielkiej Brytanii, w którym wzięło udział 500 konsumentów. 77 proc. badanych przyznało, że boi się pierwszego prania nowych rzeczy - farbowania, zniszczenia albo zmiany fasonu. 51 proc. respondentów przyznało, że po pierwszym praniu rzecz już nie przypomina nowej.
Kampania będzie prowadzona również w Facebooku, w witrynach SuperSavvyMe.co.uk i Victoria.co.uk. Reklamy prasowe ukażą się w tytułach "Heat" i "Grazia".

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,