M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Red Bull z nową odsłoną komunikacji

Katarzyna Woźniak | 16 lutego 2017, 06:00

Producent promuje napój i wskazuje okazje do jego konsumpcji.

Wystartowała nowa odsłona kampanii marki Red Bull, adresowanej do kierowców, którzy podczas długich tras potrzebują energii i podniesienia czujności w długiej trasie. 
Komunikacja zaplanowana jest na cały okres ferii, kiedy ruch samochodowy jest wzmożony. Ze względu na grupę docelową, jaką są kierowcy, w kampanii zostaną wykorzystane nośniki OOH zlokalizowane przy trasach, a także radio oraz media digital. Komunikacja w kanałach radiowych będzie składać się zarówno z  kampanii spotowej, jak i działań kontentowych. Digital obejmuje media społecznościowe, kanał mobilny – wykorzystanie aplikacji dla kierowców oraz targetowany display.
Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów - agencja Bimers.

Czytaj więcej na temat: , ,