M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lidl rusza z nową kampanią i prezentuje nową ambasadorkę marki

Katarzyna Woźniak | 16 lutego 2017, 06:00

W nowej kampanii sieci tradycja ma spotykać się z nowoczesnością, a twarzami kampanii zostali Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha.

Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha zostali twarzami nowej kampanii sieci Lidl "Tradycyjnie czy nowocześnie?".
Jak zapewnia dyrektor marketingu sieci Aleksandra Szywilewska, przez ostatnie lata Lidl zmieniał kulinarne przyzwyczajenia Polaków, ale obecnie podlegają one dynamicznym przemianom. W rezultacie każdego dnia konsumenci mają wybierać pomiędzy tym, co tradycyjne, a tym, co nowoczesne. W nowej kampanii Lidl nie chce twardo sobie przeciwstawiać tych dwóch trendów. Chce inspirować zarówno zwolenników jednego, jak i drugiego modelu żywieniowego. 
Lidl zapewnia też na podstawie badań, że 54 proc. Polaków interesuje się produktami o udowodnionym pozytywnym wpływie na zdrowie. Ci, którzy dbają o zdrową dietę, coraz częściej wybierają produkty bez konserwantów, barwników, wzbogacone o witaminy. Zwracają też uwagę na obniżoną zawartość tłuszczu i soli. Sięgają po produkty pełnoziarniste, bez dodatku glutaminianu i z obniżoną zawartością cukru. Co trzeci Polak decyduje się również na produkty eko, co drugi oczekuje większego ich wyboru w sklepach, a ponad 1/3 gotowa jest płacić za ekożywność więcej. 30 proc. badanych jest ciekawych nowości i otwartych na odkrywanie. Jeszcze 5 lat temu naturalność żywności liczyła się dla 14 proc. badanych. Dziś już 47 proc. Polaków przywiązuje do niej wagę.
Nową ambasadorką kampanii obok Karola Okrasy zostanie Daria Ładocha – blogerka, miłośniczka zdrowego żywienia, ekspertka z dziedziny żywienia dzieci i zdrowej kuchni dla dorosłych.
Wraz z początkiem lutego br. Lidl Polska, po półtora roku intensywnych działań, zakończył kampanię marketingową "Dorota, Karol i Goście”.
W nowej kampanii Karol zaprezentuje swoje tradycyjne przepisy w nowy sposób. Ładocha ma prezentować szybkie przepisy na funkcjonalne i pełnowartościowe dania fit. Oboje ambasadorowie będą co tydzień inspirowali nowymi, ciekawymi pomysłami na tradycyjne i nowoczesne dania, Lidl zaś deklaruje, że będzie dostarczał nowe produkty, odpowiadając jednocześnie na oczekiwania, trendy, diety i zwyczaje żywieniowe.
Za kreację kampanii 360 stopni odpowiada agencja GPD, media na potrzeby kampanii kupuje Havas.